سایه سازان مهر گستر

ساخت سایبان ماشین ، تولید ورق پلی یوپان(ورق upvc)، آلاچیق، سازه های سبک تخصص ماست.

سایه سازان مهر گستر

ساخت سایبان ماشین ، تولید ورق پلی یوپان(ورق upvc)، آلاچیق، سازه های سبک تخصص ماست.

سایه سازان مهر گستر ، با 16 سال سابقه در زمینه تولید پوشش پلی یوپان از جنس upvc با مقاومت در برابر اشعه UV آفتاب و طراحی ، ساخت و اجرای سازه های پیش ساخته سبک اعم از سایبان ، سایبان پارکینگ خودرو و بار انداز ، خانه و سالن پیش ساخته ، سایبان روف گاردن و آلاچیق ؛ منطبق بر استاندارد های جهانی ، محصولات خود را با بالاترین کیفیت و کوتاه ترین زمان در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.



نقاط قوت و خط مشی سایه سازان مهر گستر

اولین تولید کننده پوشش پلی یوپان از جنس UPVC
کاهش قیمت ها به جهت تامین پوشش پلی یوپان مورد نیاز و اجرای پروژه در یک مجموعه دارای تیم مهندسی ، طراحی و اجرایی متخصص
بازدید اولیه از محوطه و ارائه طراحی سه بعدی بدون محدودیت در نوع معماری و متریال
ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت 10 ساله کالا و خدمات
بالابردن رضایت مندی کاربران و افزایش سطح کیفیت کالا و خدمات به موازات نوآوری

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۷شهریور

اگر به عنوان یک طراح و معمار مشغول به فعالیت هستید؛ مطمئنا نسبت به چگونگی احداث سایبان عمومی در فضای باز و البته تاثیر آن در مدیریت زمان آگاه هستید. اما مسئله اینجاست که در حین احداث باید چه نکاتی را مدنظر قرار دهید؟
* عوامل جوی
یک سایبان زمانی به سازه‌ای ایده‌آل تبدیل می‌شود که این امکان برای کاربران وجود داشته باشد که در مدت زمانی طولانی و در شرایط مختلف جوی، از آن فضا استفاده نمایند. درواقع در حین احداث سایبان عمومی در فضای باز باید به شرایط بد و خوب محیطی فکر کنید. به عنوان مثال افراد بتوانند در حین بارندگی شدید به زیر آن پناه ببرند و در زمان آفتاب شدید در زیر آن به استراحت بپردازند. طبق آمار، برخی از سازه‌های سایبان‌ها در فضای باز، میتوانند سرعت باد را تا میزان ۱۵۰ مایل در ساعت کاهش دهند. از همین‌رو توجه به جزئیاتی مانند مقاومت در برابر آب و اشعه فرابنفش خورشید، قاب‌های فلزی پیرامونی و …. بسیار حائز اهمیت است.

* تامین حداکثر فضای قابل استفاده
یکی دیگر از پارامترهایی که در احداث سایبان عمومی در فضای باز مورد توجه قرار میگیرد؛ پیش‌بینی نیازهای سازه‌ای سایبان و لزوم دستیابی حداکثری استفاده مفید از فضاست. به عبارت ساده‌تر؛ جانمایی پایه و شکل و اندازه‌ سایبان باید به گونه‌ای باشد که هیچگونه مزاحمتی را برای رفت‌وآمد و حتی نشستن و حرکات کاربران به وجود نیاورد. معمولا بهترین گزینه‌ها سایبان‌های مربع، مستطیل، شش ضلعی یا هشت ضعلی با یک پایه است.
* توجه به ارتفاع سازه
اگر میخواهید اتمسفر فضا را تغییر دهید باید به ارتفاع و البته میزان پیش آمدگی سازه‌ سایبان احداثی خود توجه ویژه‌ای داشته باشید. هر چند اگر نگاهی به سایبان های تاسیس شده در طی چندسال اخیر بیاندازید به راحتی متوجه خواهید شد که معماران در اکثر موارد از سازه‌های کوتاه، فضایی صمیمی و دوستانه و حالتی پناهگاه گونه استفاه کرده اند. در صورتی که سازه های بازتر حالتی رسمی تر را به وجود آورده اند. معمولا ، ارتفاع یک سازه سایبان استاندارد چیزی حدود ۷ تا ۱۲ متر ارتفاع دارد.
* توجه به کاربرد
فارغ از تمامی مواردی که در این مقاله خدمت شما ارائه دادیم؛ باید این مسئله را درنظر بگیرید که درحین طراحی و احداث یک سایبان عمومی در فضای باز؛ کاربرد آن یکی از مهمترین و اصلی‌ترین دغدغه طراحان می باشد. به عبارتی این مسئله باید مشخص شود که آیا شما به سایبان ماشین، به سایبان پارکینگ و حتی سایبان UPVC نیازمند هستید. زیرا تنوع بسیار بالای اجزا و تخصصی بودن تکنیک های اجرا شده باعث می‌شود تا نه تنها شرکت های خاصی در این حوزه فعالیت داشته باشند بلکه تنها تعداد محدودی از آنها نمونه های موفقی را از خود به جای گذاشته باشند. از همین رو به کاربردها اهمیت ویژه ای دهید.

 

 

سایبان پارکینگ سایه سازان مهر گستر

 

سایه سازان مهر گستر